Sponsoren

GEZONDE INNOVATIE 12 november 2018, ZAANDAM, 10.00 – 18.00 uur


Hoofdsponsoren:

  • Koppert Cress

    Koppert Cress teelt kruiden met bijzondere smaken; cressen genoemd. Een topproduct voor culinaire chefs wereldwijd. Koppert Cress combineert respect voor de natuur met high tech en een robuuste stip aan de horizon: Nederland de gezondste delta van de wereld.  

  • Nestlé – MAGGI

    MAGGI is een merk dat al generaties lang een rol speelt in vele Nederlandse huishoudens. Al in de vorige eeuw maakte Julius Maggi culinaire producten. Hij was een gedreven pionier, die producten ontwikkelde waarmee snel een voedzame maaltijd bereid kon worden. MAGGI werd vooral beroemd door het bruine aroma flesje van MAGGI en de bouillonblokjes. Inmiddels is MAGGI uitgegroeid tot een breed culinair merk met producten als bouillonblokjes, noedels, wraps, sauzen en jus. MAGGI is een merk van Nestlé. Nestlé is het grootste bedrijf ter wereld in de voedingsmiddelenindustrie. Ze hebben meer dan 2000 merken, van wereldwijde iconen tot lokale favorieten, en zijn aanwezig in 191 landen over de hele wereld.

  • Partners:

  • Voeding Leeft

    Voeding Leeft ontwikkelt innovatieve leefstijlprogramma's met impact: inspirerend, ondogmatisch en bovenal lekker en leuk. Leefstijl als het nieuwe medicijn! Klik hier voor onze recente publicatie hierover. Voeding Leeft ontwikkelt met een verwonderende blik en met de wetenschap als basis. In co-creatie met gepassioneerde wetenschappers, artsen en andere professionals die anders durven doen. Persoonlijk ervaren en doorleefde zelfregie zijn de sleutels.

  • Student en Voeding

    Stichting Student en Voeding is in 2017 opgericht om kennis en vaardigheden aangaande voeding en leefstijl onder geneeskundestudenten te vergroten met als belangrijkste doel implementatie van onderwijs over voeding, leefstijl en productiviteitsmanagement in de artsenopleiding. Zij doet dit door een platform te bieden aan de lokale besturen die op hun eigen geneeskundefaculteit actief zijn om het tij te keren. Leefstijl als preventieve maatregel dan wel medicijn moet weer prioriteit worden van artsen, patiënten, burgers, bedrijfsleiders en overheidslieden.

  • Overige sponsoren:

  • Twin Media

    Twin Media bv is een full service grafisch en redactie-communicatiebureau. U kunt bij Twin Media terecht voor alle mediadisciplines: Communicatie, Creatie en Productie. We zijn sterk in het ontwerp, vormgeving en productie van tijdschriften, boeken, huisstijlen, projectmanagement en adviestrajecten. We denken waar nodig met u mee en komen met nieuwe communicatieconcepten. Digitale dochter van Twin Media is Twin Digital, waarbij u terecht kunt voor webbouw, webdesign, grafische automatisering en digitale magazines.

  • Mediapartners:

  • FoodPersonality

    Via een maandelijks vakblad, websites, congressen, evenementen en middels betrokkenheid bij diverse Awards informeert FoodPersonality haar leden sinds 1983 over de laatste trends binnen de food retail en FMCG.
    De lezers van het vakblad FoodPersonality bestaan uit directies, managers en andere beslissers in de supermarktsector, aanverwante foodretail en - service en leveranciers van goederen en/of diensten aan deze bedrijven. In het magazine wordt o.a. ingegaan op formuleontwikkelingen, de verhouding tussen foodretail en levensmiddelenproducenten, assortimentsontwikkelingen en de maatschappelijke druk op de sector. Daarnaast is er volop aandacht voor nieuwe initiatieven maar ook voor de voortgaande consolidatie bij zowel retailpartijen als FMCG-fabrikanten. Ook houden we onze lezers nauwlettend op de hoogte van de belangrijkste personele wisselingen in de sector en informeren wij hen over kansen op de arbeidsmarkt.

  • Nieuws voor diëtisten

    Nieuws voor diëtisten is dé nieuwssite voor diëtisten, studenten diëtetiek en professionals in de voedingszorg. Nieuws voor diëtisten bestaat sinds 2005. Wij zijn een nieuwssite op het gebied van voeding en diëtetiek, speciaal gericht op diëtisten en diëtisten in opleiding. Wekelijks verstuurt Nieuws voor diëtisten een gratis e-nieuwsbrief naar de abonnees.

  • Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie

    De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) is de koepelorganisatie en belangenbehartiger voor verwerkende en importerende bedrijven en branches in de Nederlandse levensmiddelenindustrie. De FNLI vertegenwoordigt circa 500 bedrijven en 20 brancheorganisaties. De FNLI streeft naar een gezonde en duurzame ontwikkeling van de Nederlandse levensmiddelenindustrie, gekoppeld aan een stevige inbedding in de Nederlandse samenleving als een gewaardeerde en verantwoordelijke industrie.

  • EVMI

    EVMI is een onafhankelijk vakblad – op papier en online – voor de professional in de levensmiddelenindustrie. Het richt zich op kwaliteitsmanagers, productontwikkelaars, marketing managers en algemeen managers in de voedings- en genotsmiddelenindustrie, de toeleveranciers en de afnemers van deze bedrijven. EVMI bericht over nutritionele en technische aspecten van de voedselproductie, en besteedt daarnaast veel aandacht aan duurzaamheid en marketing.

  • Vakbladen.com

    Vakbladen.com is de nieuwe uitgeverij van bekende sterke merken en bereikt zo’n 200.000 professionals met hoogwaardige vakinformatie in print, online en via social media. Onze journalisten hebben de juiste kennis en contacten in de branche om te kunnen inspelen op de informatiebehoefte van onze lezers.